De criminaliteit van het grote geld

Deze keer een uiterst gemakkelijke blog. Veel hoef ik er niet voor te doen want het werk is al door een ander verzet. Mijn enige taak hier is dit werk aan te reiken.

Bij mij heeft het een enorme schok teweeg gebracht. Echt groen ben ik al lang niet meer en ik weet hoe wij allen enorm besodemieterd worden. Het grote geld heeft de macht en misbruikt die macht om ons voor de gek te houden. Het verhaal uit dit blog kende ik nog niet en ik ben blij dat ik het gevonden heb. Vooral ook omdat ik het kan doorgeven aan de lezers van mijn weblog.

Verklappen waar het over gaat, doe ik niet. Lees het en oordeel zelf. Lees en huiver. Ontdek de criminaliteit van het grote geld.

LEES DE WEBLOG.

20 augustus 2011, Leeuwarden, Aldlân Oost, thuis

Over oogwerkdotnl

Levenslustige man, geboren in het jaar 1957 te Vlaardingen. Opgegroeid in Delfzijl en thans levend in de hoofdstad van Friesland. Zowel passief als actief muziekliefhebber. Kan drummen en een beetje gitaar spelen. Andere grote passie is zeilen. Bij voorkeur in een open boot maar vind het ook heerlijk om met een kajuitjacht op zee te zeilen of met een platbodem op het Wad. Gehuwd met Anna Wolthuizen die eind 1995 met een ernstige vorm van MS geconfronteerd werd. Zelf sinds enige jaren ernstige longproblemen. COPD Gold 4. Dit is de laatste fase van deze chronische ziekte. Waar Anna eerst de patiënt was en ik de gezonde partner, lijken de rollen nu wel omgekeerd. Vaak is Anna de betere van ons tweeën. Waar het zal eindigen en wanneer, is door geen mens met enige zekerheid te zeggen. Ook de longartsen kunnen geen enkele prognose schetsen. Dat ik niet heel lang meer te leven heb, denken ze wel te kunnen zeggen maar hoe lang "niet lang meer" dan is, weten ze ook niet. Natte vinger werk dus. En daar moeten we het dan maar mee doen.
Dit bericht werd geplaatst in Laatste gevecht. Bookmark de permalink .

2 reacties op De criminaliteit van het grote geld

  1. Ans Fidder zegt:

    Beste Hans,
    Ook het hennepmuseum in Amsterdam geeft een vrij uitgebreid overzicht van de geschiedenis van de hennep.Overigens: roken is met onze longen toch bepaald niet aan te bevelen.Thee zetten kan wel en kan, afhankelijk van de oorzaak, eventueel helpen bij benauwdheid.Het illegaal zijn in Nederland is volgens mij vooral een kwestie van internationale overeenkomsten e.d. Er zijn hier altijd veel politici geweest pleitend voor legalisering.
    Peace and Love, Ans.

  2. paul zegt:

    Hans , dit is maar een tipje van de sluier hoe we beduvelt worden , dag in dag uit.
    Stel dat wij geen copd meer hebben , allebei goed zijn voor 450.000 euro per jaar , en gezellig met z,n 2 en gaan uitdokteren hoe er op de uitgave,s van chronische patienten bezuinigd kan worden.
    Dat werkt niet , hoe je het wend of keert.

    Ene meneer Zalm , die een vreselijk grote bek had over wat de euro ons zou opleveren?
    Heeft nu een baan die goed is voor 2000,- euro per dag…let wel per dag!…..vakantie , werkdag of niet.

    .

Geef een reactie

