Ontbijt en weg

Zo, alles is kaar en ook ik ben er helemaal klaar voor. Zo nog even ontbijten en een lekker bakje koffie. Daarna ga ik naar beneden om op de taxi te wachten die ik om klokslag kwart voor negen verwacht om mij naar het UMCG te brengen. Het bedrijf waarmee ik altijd reis is betrouwbaar waar het op tijd aankomt. Verhalen die ik wel eens hoor dat mensen een half uur tot langer moeten wachten, heb ik nog nooit meegemaakt.

Iedereen die mij sterkte en andere goede wensen heeft toebedeeld, wil ik hier heel hartelijk bedanken. Niet alleen de mensen die op mijn blog gereageerd hebben maar ook de mensen die via de mail, Twitter, SMS, WhatsApp, telefoon of mij persoonlijk de beste wensen hebben doen toekomen, dank ik natuurlijk even hartelijk. Zoveel betrokkenheid en medeleven van dierbaren, vrienden, bekenden en min of meer onbekenden, is hartverwarmend. Alle goede vibes die mij toegezonden worden, kunnen niet anders dan tot een positief resultaat leiden. Ontzettend bedankt allemaal. Ook zij die niet gereageerd hebben maar evenzogoed toch aan mij denken vandaag en morgen, worden enorm bedankt. Dit alles wordt zeer gewaardeerd door mij.
En dan nu, ontbijt en weg.

19 september 2011, Leeuwarden Aldlân Oost, thuis

 

Over oogwerkdotnl

Levenslustige man, geboren in het jaar 1957 te Vlaardingen. Opgegroeid in Delfzijl en thans levend in de hoofdstad van Friesland. Zowel passief als actief muziekliefhebber. Kan drummen en een beetje gitaar spelen. Andere grote passie is zeilen. Bij voorkeur in een open boot maar vind het ook heerlijk om met een kajuitjacht op zee te zeilen of met een platbodem op het Wad. Gehuwd met Anna Wolthuizen die eind 1995 met een ernstige vorm van MS geconfronteerd werd. Zelf sinds enige jaren ernstige longproblemen. COPD Gold 4. Dit is de laatste fase van deze chronische ziekte. Waar Anna eerst de patiënt was en ik de gezonde partner, lijken de rollen nu wel omgekeerd. Vaak is Anna de betere van ons tweeën. Waar het zal eindigen en wanneer, is door geen mens met enige zekerheid te zeggen. Ook de longartsen kunnen geen enkele prognose schetsen. Dat ik niet heel lang meer te leven heb, denken ze wel te kunnen zeggen maar hoe lang "niet lang meer" dan is, weten ze ook niet. Natte vinger werk dus. En daar moeten we het dan maar mee doen.
Dit bericht werd geplaatst in Laatste gevecht. Bookmark de permalink .

7 reacties op Ontbijt en weg

  1. mariejosegmh zegt:

    Goedemorgen Hans ik duim dat het straks een super goededag voor je word (met positieve uitslag dus)

  2. marritanne zegt:

    Ook hier wordt hard voor je geduimd Hans!!

  3. Wim zegt:

    Beste lotgenoot,
    Laat mij nog even meedoen om je veel sterkte, het aller-allerbeste te wensen voor nu en de volgende spannende sessies. Laat de moed niet zakken, tanden op elkaar met vertrouwen in de ver gevorderde wetenschap. WMK.

  4. Dirkje zegt:

    Goedemorgen Hans,
    Alles lieve dingen zijn gezegd, alle goeds toegewenst. Dus dan nu er tegen aan en wij wachten in spanning af met gekruisde vingers, duimend, kaarsjes brandend, sommige biddend tot een hogere macht, we doen gewoon alles wat er maar gedaan kan worden om een positief resultaat af te smeken …….. we gunnen en wensen je alle goeds toe.

  5. Ans Fidder zegt:

    Beste Hans,
    Veel succes gewenst en ik blijf uiteraard duimen tot ik de blaren op m’n vingers krijg…
    Morgen voor mij advies van Heideheuvel. Peace and Love, Ans.

  6. johnny de looff zegt:

    IK denk dat (POSITIEF) een machtige kracht is dus bij deze, ik weet dat het goed komt,ik geloof er in laterrrrrrrrr john

  7. Jet van Kempen zegt:

    Hans ik duim mee hoor.
    Gr. Jet

Geef een reactie

